FAQ

Przeczytaj zanim zapytasz

  1. Czy przyjmujecie instrumenty/sprzęt w rozliczeniu?
    Tak, przyjmujemy instrumenty/sprzęt w rozliczeniu, z opcją dopłaty zarówno ze strony klienta jak i z naszej. Możemy również odkupić towar za gotówkę. W każdym przypadku konieczny jest kontakt i dogranie szczegółów.
  2. Czy instrument/sprzęt mogę sprzedać/zamienić tylko przywożąc osobiście, czy również na odległość, „korespondencyjnie”? A jeżeli istnieje ta druga opcja, to jak to wygląda w praktyce?
    Oczywiście, istnieje możliwość sprzedaży nam instrumentu/sprzętu lub jego wymiany na inny metodą „korespondencyjną” . Musimy wówczas otrzymać od klienta jak najwięcej informacji o towarze, odnośnie jego stanu wizualnego i technicznego, roku i miejscu wyprodukowania itp., abyśmy mogli oszacować wartość i zaproponować realną cenę. Jeżeli ustalimy cenę satysfakcjonującą obie strony, prosimy właściciela instrumentu/sprzętu o wysłanie go do nas. Istnieje też możliwość, abyśmy to my zamówili kuriera po odbiór przesyłki od klienta. Jeżeli po otrzymaniu towaru stwierdzimy zgodność jego stanu z przekazanym nam opisem, przelewamy należność na nr konta i dane podane w podpisanej uprzednio umowie zakupu.
  3. Czy gwarantujecie sprawne działanie zakupionych w waszym sklepie towarów?
    Sprzedawane u nas instrumenty oraz sprzęt są w większości używane. Przed sprzedażą przechodzą dokładne testy w naszym serwisie a w razie potrzeby są naprawiane, konserwowane, regulowane. Jeżeli nie stwierdzamy uchybień, to sprzedajemy towar jako sprawny. Oczywiście, różnie bywa i czasem w trakcie eksploatacji mogą wyniknąć jakieś niewykryte wcześniej mankamenty. Sprawdza się w praktyce, iż 14 dni wystarczający okres czasu, aby nowy właściciel mógł dogłębnie przetestować sprzęt i wykryć ewentualne mankamenty. Jeżeli wiemy o wadach instrumentu/sprzętu i sprzedajemy je z tymi mankamentami, to zawsze informujemy w opisach, że towar nie jest w pełni sprawny lub całkiem niesprawny.
  4. Czy mogę zamienić swój używany instrument lub sprzęt na całkiem nowy, z dostępnej obecnie na rynku oferty, z zapewnionym serwisem gwarancyjnym?
    Tak, możemy sprzedać nowy instrument lub sprzęt przyjmując w rozliczenie używany. Dopłata może być zarówno ze strony klienta jak i z naszej. W zależności od tego, jakiej wartości będą towary będące przedmiotem transakcji.
  5. Jak mogę dokonać zamówienia?
    Zamówienia można dokonać telefonicznie lub pocztą e mail pod numerem telefonu oraz na adresy e mail podane na naszej stronie www. Przy produktach zamieszczonych w ofercie sprzedaży na naszej stronie www znajdują się linki do aukcji w serwisie Allegro. Można więc również tam „kliknąć” i dokonać zakupu. W przypadku zakupu poprzez Allegro, obowiązują opisane tam formy płatności oraz wysyłki. Zamawiając towar poprzez naszą stronę www obowiązują podobne warunki. Wysyłamy zarówno po uprzedniej wpłacie na konto lub z płatnością przy odbiorze towaru a wysyłki dokonujemy zazwyczaj firmą kurierską.
  6. Czy można ograć sprzęt i odebrać osobiście?
    Tak, jak najbardziej. Wszystkie oferowane w sprzedaży przedmioty posiadamy w magazynie. Zapraszamy na testy i do odbioru osobistego. Na chwilę obecną konieczne jest wcześniejsze umówienie wizyty, więc prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy.
  7. Czy jest możliwość zwrotu zakupionego towaru?
    Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami kupujący może zwrócić towar do 14 dni od daty jego otrzymania. Z kolei jest on zobowiązany do zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez nas informacji o odstąpieniu od umowy przez klienta. Następnie my wypłacamy należność w terminie do 14 dni od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy przez kupującego. Oczywiście warunkiem zwrotu należności jest otrzymanie od nas towaru w stanie, w jakim został wysłany do kupującego. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy towar został uszkodzony w trakcie transportu do kupującego. Wówczas wiadomo, że towar nie został uszkodzony przez kupującego i zwracamy mu należność .
  8. Czy instrument/sprzęt oddawany do serwisu trzeba dostarczyć osobiście czy jest możliwość dokonania tego drogą wysyłkową?
    Oczywiście, można wysłać instrument/sprzęt do serwisu firmą kurierską lub inną spedycją. Klient może to uczynić we własnym zakresie, jak i my możemy zamówić kuriera, aby odebrał przesyłkę od klienta. Dzieje się to na podstawie wcześniejszych ustaleń a po otrzymaniu przesyłki wysyłamy do klienta pokwitowanie przyjęcia do serwisu.
  9. Jaki jest czas oczekiwania na wykonanie usługi serwisowej?
    Jest to sprawa bardzo indywidualna. Każdorazowo zależy to od kilku czynników: jaki instrument/sprzęt jest do naprawienia, jakiego rodzaju jest usterka, jakiej regulacji wymaga, jaka jest aktualnie ilość sprzętów przyjętych do serwisu, ile czasu potrzeba na sprowadzenie niezbędnych części itd. W każdym przypadku więc staramy się w oparciu o te informacje podawać w miarę dokładną lub przybliżoną datę wykonania usługi.